Wednesday 4 June 2014

dah tak lama dah :)

anak buah pok teh -nazhan-

tengok gambar pun dah dapat agak pasal apa.. haha..

Assalamualaikum allz..

tak lama lagi bulan ramadhan dah nak tiba..
siapa2 yang berkenaan sila ambil perhatian.. jangan buat tak tahu je ye.. makcik, kakak, adik, ganti2 la yang mana belum diganti tu.. abang2 kat luar sana pun sama.. opss . XD

tahun ni kali ke 3 aku berpuasa kat tempat orang.. dah 2 tahun aku berpuasa kat AS. kali ni aku dapat berpuasa kat tempat baruuu... Kulim, kedah. 

erm.. kali ni aku berpuasa sambil menjalani praktikal.
harap semuanya nanti berjalan dengan baik. 
bazar kat sana, harap2 besar & dekat. haha. senang la untuk aku as student ni. 

anyway..mengharap pada bulan ramadhan bulan berkat dan penuh rahmat serta keampunan ni ..aku dapat menimba ilmu sebaik mungkin disana.. 

insyaAllah... tu pun salah satu ibadah utk aku isi sepanjang bulan ramadhan.. yang penting buat kerja ikhlas ^_^

-



2 comments:

  1. Emm ... betullah, dah dekat

    ReplyDelete
  2. Kann.. Insyaallah, moga2 disihatkan tubuh badan & dipanjangkan umur tuk merasai bulan ramadhan :-)

    ReplyDelete